چ قرصی بخورم برا اسهال و دلدردم😭😭😭تروخدا دارم از درد میمیرم

۵ پاسخ

سنجد بخور

برو بیمارستان سرم بزنن عزیزم، هم دارو برات میزنن هم اسهالی آب بدنت کم میشه خطرناکه

قرص لوپرامید بخور منم اسهال شدید بودم دکتر گفت این قرص تو بارداری ضرر نداره فقط دو تا ازش خوردم اسهالم کاملا خوب شد

قرص نمیتونی بخوری
فقط غذاهای چرب و شیرینی نخور
برنج سفید فقط میتونی بخوری و سیب زمینی آب‌پز
اینا اسهال رو خوب میکنن
منم مثل تو بودم دیگه اینقدر حالم بد بود میخواستم برم بیمارستان
برنج سفید درست کردم آبگوشت درست کرده بودم واسه همسرم فقط سیب زمینی هاشو بدون آب و چیز دیگه از آبگوشت برداشتم با برنج سفید خوردم
بلافاصله خوب شدم

حتما برو بیمارستان ...منم همینطور شدم....سرم و آمپول و اینا زد بهترشدم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته چهلم بارداری