مامانای سرکلاژی شما چند هفته امپول ریه زدین؟

۸ پاسخ

واسه هرکسی نمیزنن فقط اونایی ک شرایط خاصی دارن

من سرکلاژی نیستم اما هفته 30زدم

من ۲۸هفته تمام زدم

کسی که سرکلاژه باید حتما بزنه؟؟

۲۶ هفته و چهار روز زدم دوز بعدی فرداش بود

من 24 هفته زدم

دکتر به من گفت ۳۰ هفته به بالا

من ۲۷ هفته زدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله مامان معجزه الله هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی