من برا پسرم دارو دادم تاثیری نداشت
بعد بردم یه دکتر دیگه گفت طبیعیه کاریش نداشته باش تا خوب شه
اوجش هم ۴ تا ۶ ماهگیه
فقط گفت ۴ و نیم ماهگی کمکی رو شروع کنم
دکترش گفته چند سی سی بهش کیدی زول بدی
من شیرخشکش ببلاک ARبهش میدم وپودر اس امپرازول بهتر شده خداروشکر
باید با معده خالی بهش بدی بعدشم نیم ساعت صبر کنی و شیر بهش ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.