۴ پاسخ

من برا پسرم دارو دادم تاثیری نداشت
بعد بردم یه دکتر دیگه گفت طبیعیه کاریش نداشته باش تا خوب شه
اوجش هم ۴ تا ۶ ماهگیه
فقط گفت ۴ و نیم ماهگی کمکی رو شروع کنم

دکترش گفته چند سی سی بهش کیدی زول بدی

من شیرخشکش ببلاک ARبهش میدم وپودر اس امپرازول بهتر شده خداروشکر

باید با معده خالی بهش بدی بعدشم نیم ساعت صبر کنی و شیر بهش ندی

سوال های مرتبط