۵ پاسخ

۶ ماه تا یکسال نباید اقدام به بارداری کنی وگرنه بینیت کج میشه منم الان ۸ ماه از عملم گذشته

منم عمل کردم پریودیم عقب افتاد.
از عوارض بیهوشی ولی برای اطمینان خاطر یه دکتر برو

به خاطر فشار و اذیت و تاثیر داروهاست,منم اسلیو کرده بودم از بیمارستان که مرخص شدم رسیدم خونه پریود شدم اونم شدییییید،عوارض داروها و درد و فشاره

بخاطر دارو ها هورمونا بدنت بهم ریخته

شايد عوارض بيهوشي بدنتو بهم ريخته

سوال های مرتبط

𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 𝐅𝐚𝐭𝐞𝐦𝐞𝐡 قصد بارداری