۶ ماه تا یکسال نباید اقدام به بارداری کنی وگرنه بینیت کج میشه منم الان ۸ ماه از عملم گذشته
منم عمل کردم پریودیم عقب افتاد.
از عوارض بیهوشی ولی برای اطمینان خاطر یه دکتر برو
به خاطر فشار و اذیت و تاثیر داروهاست,منم اسلیو کرده بودم از بیمارستان که مرخص شدم رسیدم خونه پریود شدم اونم شدییییید،عوارض داروها و درد و فشاره
بخاطر دارو ها هورمونا بدنت بهم ریخته
شايد عوارض بيهوشي بدنتو بهم ريخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.