دارو برای ای یو ای اوابوست روزی 2تا
آس آ شبی یکی
کلومفین از شب دوعادت یکی
لتروزول از روز3عادت روزی یکی
6تا سینال آف روزی دوتا از 4تا6عادت
ویتامین دث1000
البته درسه ماه دارو مصرف کردم این ماه ای یو ای میشم
الان هم یک آمپول اچ سی جی
فردادصب هم یکی بعد ساعت دوظهر آزمایش میرع شوهرم ساعت 4همتزریق به امید خدا
این آمپول آزاد سازی هست؟
برا ضخامت فردا بعدای یو ای نسخه میده
این آمپول را داد گفت یکی الان بزنم یکیفردا صب
ساعت 4عصر فردا ای یو ای میرم
فولیکول خوبه ولی آندومتر خیلی پایینه برا منم اونجوریه بگو بهت دارو بده
آره فولیکول خوب داری
ولی ضخامت رحمت کمه اگه لقاح بشه لانه گزینی نمیشه منم این ماه مثل شما شدم
دکتر برام استرادیول نوشته واسه ضخامت
اره عزیزم چه دارویی مصرف کردی برای ای یو ای ؟
دعاکنین دوقلو بشه😍🤲
۱۸ و ۲۱ عالیه
بله عالی ۳ فول خوب داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.