۳ پاسخ

پیراهن مجلسی؟
یا تیشرت؟
تیشرت لش میگیرم
33_35 اینا میشه پهناش

پیراهن ۳۱ اندازشه البته اگ تپل باشه باید پهنای لباسشو اندازه بزنی

برای پسر من ۳۴ تا ۳۶ خوبه ۳۲ خیلی تنگه با اینکه لاغرم هست

سوال های مرتبط

مامان بهار و تودلی مامان بهار و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری