سونوگرافی کالر داپلر برای رشد و وزن جنین هم هست؟

۷ پاسخ

من IUGRو رشد باهم برام نوشت دوبار انجام دادم

واسه من دوتاش هم انجام دادن داپلر و رشد

معمولا داپلر و رشد باهم مینویسن من که ۴ بار انجام دادم هربارش باهم بودن

فک کنم بیشتر برای خونرسانی دقیق ب بچه انجام بشه

خونرسانی به جنین و‌رشدشو دقیقتر نشون میده

داپلر برای بررسی شریان های چپ و راست جهت خون رسانی به جنینه

نه فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وهفتم بارداری