من IUGRو رشد باهم برام نوشت دوبار انجام دادم
واسه من دوتاش هم انجام دادن داپلر و رشد
معمولا داپلر و رشد باهم مینویسن من که ۴ بار انجام دادم هربارش باهم بودن
فک کنم بیشتر برای خونرسانی دقیق ب بچه انجام بشه
خونرسانی به جنین ورشدشو دقیقتر نشون میده
داپلر برای بررسی شریان های چپ و راست جهت خون رسانی به جنینه
نه فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.