۱۳ پاسخ

اصلا این چیزارو قبول نکن خودتو گول نزن من دکتر میرفتم واسه پسر با امپول و رعایت کردن شب اقدام و این چیزا دختر شد الان نور چشمامه ولی واسه پسر حتما ای وی اف میرم

من پسر اولمو با یک بار رابطه بدون جلوگیری و همون ماه باردار شدم نمیدونم چقد از پریودی گذشته بود و چقد مونده بود شانسی یبار اقدام کردیم فقط و فقط یکبار بعدش پشیمون شدیم چون شرایط اقتصادیمون خیلی بد بود
اما سردومی پرویودی تموم شد هرشب گاها یک شب درمیون رابطه داشتیم
تا ده روز مونده به پریود بعدیم و همون ماه پسر دومو باردار شدم

من دقیقا ۱۲ روز بعد پریودیم
برا پسرا هردوتاشون

بنظرم به این چیزا ربطی نداره پسر اولی که اصلا یادم نمیاد کی بوده اما پسر دومی سه روز مونده به عادت الان در خدمشم و دارم حملش میکنم و چندماه دیگه میاد پیشمون إن شاالله

دقیقا تایم تخمک گذاری
از داروخانه کیت تخمک گذاری بخر همون شب اقدام کن

هر چی خدا بخواد همون میشه
فردای پریودم اقدام کردم
اصلا ربطی نداره
و اینکه به مرد و تعداد و نوع حرکت اسپرم مرد بستگی داره
جنسیت با مرده نه زن

عزیزم فقط بسپر به خدا.خدا خودش هر چی صلاحمون باشه بهمون میده.فقط توکل به خدا

اینا همه الکیه هررچی خدا بخواد
ولی میخای اگ قطعی باشه پسر برو ای وی اف

من ۲ام پریود شدم
۱۴ام رابطه داشتم و باردار شدم

۱۲ روز اول خودا ارضا شو بعد شوهرت از پویزیشن استفادع کن ک حالت سجده باشه شکلات تلخ وگرمیجات زباد بخور لبینات وترشی جات ممنوع

اگ میخای صد در صد پسر بشه ای وی اف کن
بقیه چیزا پنجاه پنجاه هست
ای وی اف ۹۰ درصده

بنظرم اون جدول چینی هست طبق سن و آخرین پریودی تا حدودی درسته با اون اقدام کن

به اینچیزا ربط نداره…
مثلا من شنیده بودم فقط تایم تخمک گذاری باید اقدام کرد…
ولی اقدام من ذقیقا فردای روزی بود ک پریودم تموم شد
ولی بچم پسر شد

سوال های مرتبط

مامان ِ نـی نــی🧸🩵 مامان ِ نـی نــی🧸🩵 ۲ سالگی
چرا هروقت بیکار میشم به بچه دوم فکر میکنم😂
مامانایی که دختر دارین یادتون هست اقدامتون واسه کی بود؟تا اونجایی که میدونم اگه اقدام بلافاصله بعد از اتمام پریود باشه بچه دختر میشه اگه دوهفته بعد پریود یعنی دقیقاً موقع تخمک گذاری باشه پسر میشه که واسه خودمم اتفاق افتاد یعنی همین که فهمیدم باردارم ته دلم میدونستم پسره
یه چیز دیگه هم شنیدم اینکه اکثر آقایونی که کارشون زیاده یعنی فعالیت بیشتری دارن و اضافه وزن ندارن اسپرمشون قویتره بچشون پسر میشه
که دقیقاً واسه همسرمم همین شد
و مردایی که یکم اضافه وزن دارن یا اسپرم ضعیفی دارن بچشون دختر میشه
اینم میدونم که بدن زن هم تاثیر داره ولی کم درحد همون اسیدی و قلیایی بودن
رژیم غذایی هم با دکتر زنان اوکی میکنم
اینارم گفتم فک نکنین واسه الان میخوام اگه خدا بخواد دوسال دیگه اقدام می‌کنیم واسه یه دختر گوگولی🥹🩷خدایا یعنی میشه🥲
مامانای دختر دار اگه واسه دختر دار شدن اطلاعاتی دارین میشه برام بنویسین
مامان کمند💙💞💙 مامان کمند💙💞💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری