یه سنوگرافی چسبندگی بابیمه ۲۴۰۰ خدایی گرونه☹️🥲

۷ پاسخ

همه باید برن،؟

سونو چسبندگی برای چیه؟

ولی به نظر خیلی گرونه

اینجا ازادش ۳۸۰۰ ولی من تکمیلی داشتم ۴۰۰ فرانشیز رو دادم فقط

من رفتم۴/۵شد🥲

کجا میخاین برین ؟

با چه بیمه ایی؟اینجا میگن 6تومن شده

سوال های مرتبط

مامان میکائیل تودلی مامان میکائیل تودلی هفته سی‌وپنجم بارداری