مامانا به بچه هاتون که ۴ ماهشونه کمکی چی میدین؟؟

۴ پاسخ

نده تا پایان ۶ماهگی هیچی بهش نده چون گوارشش نمیتونه چیزی جز شیر هضم کنه و بهم میریزه

دکتر پسرم گفت میتونی فرنی و نشاسته و لعاب برنج بدی

در کل باید پایان۶ماهگی داد ولی معمولا بهداشت یا دکترا میگن اواخر۵ماهگی یا ۵ماه و یکی دوهفته شروع کنید کم کم

هیچ. امروز رفتم بهداشت
با کلی ذوق ک الان دیگ میتونم کمکی بدم
ولی گفت ب هیج وجه تا پایان ۶ ماهگی هیچ نده 🥲

سوال های مرتبط

مامان دلدار مامان دلدار ۸ ماهگی