۶ پاسخ

آره قبلا از غرفه های پر ستاره زیااد خرید میکردم اما الان هزینه پستیش خیییلی بالا رفته یعنی فرقی نمیکنه با بری پاساژ گرون بخری

خیلی قیمتاش خوبه حتی ازتربم کمنتره

آره همه چی خریدم
از کفش و لباس بگیر تا موادغذایی و طلا
از غرفه برتر اکثرا میخرم و راصی بودم

بله همیشه اونجا سفارش میدم

سلام عزیزم آره من سرویس بهداشتی برا پسرم گرفتم خوب بود
داداشمم تازه پرده برای ماشین سفارش داد خوب بود

عزیزم من غرفه دارم اگه چیزی خواستی درخدمتم

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری