۲ پاسخ

برای رفلاکس پنهانش‌چی دادی؟برای دلدرش چی میدی؟

نان مزه بیسکوئیت و آهن میده
اپتانیل مزه بیسکوییت و ماهی
نمیدونم چرا شیرخشکا انقدر بدمزن 😑
حالا آپتامیلو امتحان کن همه میگن اپتامیلو بچشون دوسداره و میخوره
بچه من هیچکدومو نخورد

سوال های مرتبط