۵ پاسخ

الان دیگه شیشع نده اگه سینتونمیگیره فعلاباسرنگ بهش بده درکنارش سعی کن سینتوبدی سخته ولی میگیره.به هیچ وجه شیشه نده

باید خیلی تلاش کنی چون با شیشه شیر بهش میدادی حاضر و اماده بوده میک نمیزده که شیر دربیاد راحت طلب شده

میگیره کم کم منم اوایل نمیگرفت با سرنج یا با شیشع شیر میدادم چون نمیتونست دهشنشون کوچیکه ولی حالا اصلا شیشه شیرو نمیگیره سینه خودمو بیشتر میخوره

از اول نباید سرشیشه بهش می‌دادی عزیزم

منم هرکاری میکنممم نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی