۴۰ پاسخ

اره فکر که میکنم
ولی شرایط کشور و اوضاع اقتصادی نمیذاره
وگرنه اصلا دوس ندارم هلن تنها باشه

همیشه میگفتم یا نمیارم یا اگر اوردم دوتا
چون خودمم خیلی سر همایون سختی کشیدم همش میگفتم کاش یه خاهر داشتم کمک دستم بود بنده خدا مادرمم نمیتونست کمکم کنه

هرگزززز

دخترهم دوسداریم
امادیگه نه من ونه همسرم به بچه دوم فک نمیکنیم همین یکی تنش سلامت باشه

اره دوست دارم واقعا

آره.

حقیقتا با اینکه اوضاع بدیه من دوس دارم چون خودم تک فرزندم و بی کسی رو با گوشت و خونم حس میکنم دوس ندارم بچه ام بی کس و کار باشه

وای با خدا کهیر میزنم یاد نوزاد می افتم

آره .

دوسدارم۱۰تا داشته باشم ولی اولا اینکه شرایط کشورمون واقعا جور نیست افتضاحه بعدش حوصلم نمیکشه بارداریمم سخته شوهرمم نمیذاره خلاصه همه دست به دست هم دادن که نشه

خودم هرگز
شوهرم روزی ده بار عاشق بچس

شوهرم بله
منم گاهی اره گاهی نه😂

من نه ولی شوهرم هی میگه یه داداش برا کیان بیاریم منم میگم حتما 😏

دارمش🤣🤣

خودم هرگزززز ولی همسرم متاسفانه بله😐

خخخ واسه از فکرم گذشنه چند روز دیگه ب دنیا میاد

فکر میکنم ولی فعلا میخوام ببینم اوضاع اقتصادی چجوری میشه

بله یه ۵ ۶ سال دیگه

خودم هرگزززززززز شوهرم اره

نه خودم نه همسرم اصلاااا
اما دلم یه دختر هم میخواد🤒

بلهه هرروز 😂اما میگم اول خونمون تکمیل شه اوکی شه شرایط مالی بعد

اگر کمکی داشتم دو سال دگ اره

بلهههه
تازه من به سومی هم فکر میکنم🥹😂

نهههه اصلاااا فکر نمیکنیم

ب دومی فک میکردم سومی هم ک اومدخودش وای پیرشدم بخدا

خودم هرگز ولی همسرم چون تک فرزند دوس داره دخترم تنها نباشه

فعلا نه..شاید چار پنج سال دیگه

با تمام سختیاش صد در صد بله

واسه من الان دومی یک سال و نیمه خدا را شکر راضی هستم

فکر کردیم و آوردیم و راضیم هستیم😁✌🏻

برا من دومی الان یکسال و نیمه هست 😄

حتما 😍

نه عزیزم

هرگزززززززززززززززززززززززززززززززززززز

عاشق بچه هستم و همیشه میگفتم کلی بچه میخوام ولی بعد از آوردن دومی کلی غصه آیندش رو دارم .الهی که خدا برای همه بسازه

خودم خیر همسرم بله😤😒

بله

ابداااا

اره .

مگه مغز خر خوردیم😂

سوال های مرتبط