نگا از ۱۱ هفته هست تا ۱۳ هفته ولی گلدن تایمش ینی تایم طلایی ۱۲ هفته و ۳ روز
از ۱۱ هفته تا۱۳ هفته میتونید برید
ان تی 12 هفته 2 روز عالیه
سلام از ۱۱هفته تا۱۳هفته وقت هست
دوازده هفته و سه روز بهترین موقعه ی سونو انتی هست عزیزم
من سونو ان تی و ۱۱ هفته رفتم
دکترم ۱۱ هفته نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.