خانما برای آبریزش بینی بچه ۷ ماهه چه شربتی خوبه؟؟

۴ پاسخ

من قطره بینی سدیم کلراید می‌ریختم

قطره پلارژین و قطره بینی سدیم کلراید

آها مرسی ..چن ساعتی چقدر بدمش؟

سیتریزین

سوال های مرتبط

مامان فرهاد♥️شهرزاد مامان فرهاد♥️شهرزاد ۱۴ ماهگی
مامان کـایـرا👧🏻 مامان کـایـرا👧🏻 ۱ سالگی