امپول رگام یدونه باید بزنیم؟
یا روزی یکی؟ چجوریه

۶ پاسخ

یکی ۲۸ هفته
یکی ۳ روز بعد زایمان


نه عامو چخبره روزی یکی خخخخخ

خون منم منفیه عزیزم زایمان قبلیم یکی هفته بیست ونهم زدن یکی هم تو بیمارستان بعد زایمان

یکی تو بارداری یکی هم اگه نیاز باشه بعد زایمان

اگر خونت منفیه شوهرت مثبت توی ۲۸هفته میزنی
اگرم بعد زایمان مشخص شه بچه هم خونش مثبته توی بیمارستان هم خودشون برات میزنن

الان باید بزنی یبار

کلا یه بار توی بارداری میزنی
یه دفعه هم بعد از زایمان فکر میکنم توی همون بیمارستان باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری