دو رووووزه تکون نخورده
بعد دو روز باز اومدی اینجا سوال میکنی؟
خب همون روز اول باید میرفتی نوار قلب میگرفتی فورا برو بلوک زایمان
زودتر برو زایشگاه خوب ان اس تی بده
تکون نخورده کلا یا کم خورده؟؟؟
شما دیگه تو هفته هایی هستی که باید حواست به تکونهاش باشه دو روز اصلا تکون نخورده؟!!! یا کم تکون خورده ؟سریع برو دکتر یا زایشگاه
دو روزه تکون نخورده اومدی اینجا سوال میکنی پاشو برو زایشگاه ان اس تی بده 😐
برو زایشگاه صدای قلب برات بزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.