الکیه بابا بخدا
پسر خوشگل میشی دختر زشت
هیچ علائمم ب دختر نمیخورد
من حتی لک هم داشتم و دختره
لکه دلیلش جنسیت نیست ک هماتومی چیزیه
نه عزیز دلم
نه بابا سر پسرم لکه بینی نداشتم اصن
دوستم تاسه ماه لکه بینی داشت بچم دختره
برعکس من شنیدم دختر لکه بینی داره🤷♀️
چ لکه ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.