خانما من فردا زایمانمه بنظرتون شیرخشک بگیرم

۴ پاسخ

سلام ببخشید شما پیش دکتر مهرنوش امیری باردار شوین‌؟من چندتا سوال داشتم

آره عزیزم بگیر
من نگرفته بودم گفتن تو داروخونه بیمارستان هست بعد اونجا هم فقط نان داشتن، هفته اول بهش نان میدادم بچم همش یبوست بود بعدش دیگه آپتامیل دادم خیلی خوبه هم وزن دهیش هم روزی یکدفه مدفوع داره و بیشتر از شش پوشک خیس

آره عزیزم بخر ببر
من به پسرم ببلاک میدم خیلی راضی هستم

من خریدم

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱۲ ماهگی