۴ پاسخ

من یه کمی میذارم بیرون هواگرمه زود گرم میشه ولی زیاد نمونه

یه ظرف دیگه اب بزار جوش بشه بعد شیرو بریز تو شیشه بزار چن دیقه داخلش تا ولرم بشه

باید بذاری رو بخار کتری همون روش بن ماری تا گرم بشه

باید بذاری تو اب ولرم هم دمای محیط بشه بدی سرد که گلوش یخ میزنه

سوال های مرتبط