۴ پاسخ

آره خودش بازی می‌کنه. باوسیله هاش بامن بازی می‌کنه باباش بازی می‌کنه

غیر از نق و جیغ و داد کار دیگه ای نداره

من چون کم خونی دارم حال ندارم بازی کنم باهاش
بچه ام تنهاست خیلی
خودش با خودش یه وقتایی بازی می کنه

دنبالم راه میره نق میزنه همش هم میگه بریم خوراکی بخریم 😬
میگم بیا بازی میره هرچی داره ونداره رو میاره وسط خونه باز هم بازی نمیکنه کلا خودش هم نمیدونه چی میخواد بیرون هم ببرمش باز میگه بریم همش میخواد بره 😒

سوال های مرتبط