خانوما من کی باید سونو بدم دیگه؟
ازمایش کلوکز دادم خوب بود

۳ پاسخ

آرمایش گلوکز شما چقد شد هزینش؟
بیمه داری؟منم هفته دیگه میخوام برم بیمه ندارم

سونو رشد 30هفته تا 32 هفته وقت داری

۲۹ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری