۲ پاسخ

بستگی به شرایط خودت و تشخیص دکترت داره
من بعد آنومالی یه بار تو هفته ۲۷ یه بارم تو هفته ۳۰ سونو شدم
یکیم باید تو هفته ۳۴ سونو شم

سونو وزن و اخری هم سونو موقعیت جنین

سوال های مرتبط

مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته شانزدهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری