چیکار میکنید بچه هاتون، میوه میخورن؟

۱۰ پاسخ

من و خونوادم به شدت میوه خوریم،کافیه هرروز به عنوان میان وعده چندتا میوه بیاری و لم بدی رو مبل و با اشتها بخوری (البته که اگه قبلش با تنقلات معدشو پر نباشه😉)اگه این روتینتون باشه شک نکن خودش پایه ثابت یخچال میشه😊

خودش علاقه داره

عزیزم کار خاصی نکردم خودشون به میوه علاقه دارن البته مهرسام کوچکتر بود کم میوه میخورد ولی الان خیلی دوست داره .

چیزای خاص نه هر میوه ای، سیب موز هندوانه

سلام گلم بله فقط تنها میوه ای ک بدش میاد انبه که خودمم متنفرم

پسرم میوه هایی که دوست داره بهش میدم

دخترمن عاشق میوه است بزارتوبشقاب بزارجلودستش خودش میخوره

میبرم توی کوچه بهش غذا میوه میدم میخوره🤣🤣🤣دیگه چاره ای ندارم

میشینم کنارش و باهم میخوریم

پوست میگیرم براش کوچولو میکنم میزارم کنارش موقع کارتون دیدن میخوره تموم میکنه

سوال های مرتبط

مامان دخترخانوم مامان دخترخانوم ۴ سالگی