پارسال آزمایشگاه خصوصی بردیم بردار زادم اون موقع ۳۵۰ گرفت
با خون گیری ارزونه ولی با دستگاه مدل تب سنج گرون تره.من بردم متخصص با ویزیت ۹۰۰گرفت
۱۴۰/۱۵۰ تومن فکر کنم
من بیمه تامین اجتماعی نداشتم ولی رفتم تامین اجتماعی شد فک کنم 145تومن بیمارستان دولتی ام ک کلا رایگانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.