خانوما آزمایش ان تی هستش میشه نگاه کنین خوبه

تصویر
۵ پاسخ

سلام واسه این طوری
نتیجه اش. ولی دکتر برام
غربالگری دوم نوشت

خوبن قشنگم اگ چیزی بود با خط قرمز جلوشون مینوشتن خطره

ازمایشگاه نیلو اگه دادی ازمایشگاه خوبیه

اینم هستش

تصویر

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه از طرف خدا مامان هدیه از طرف خدا هفته هجدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣🐣 مامان جوجو ممد🐣🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان هلنا خانوم مامان هلنا خانوم ۳ ماهگی
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۱ ماهگی