۴ پاسخ

دکتر دختر من گفت وقتی وزن و قدش خوبه نیاز نیست انجام بدی ۲ سالگی گفت ببرم اگه لازم بود مینویسه

خون ادرار مدفوع

منم انجام ندادم دکترش گفت وقتی قدو وزنش خوبه نیاز نیست

چکاب هستش دیکه انجام بدی خیالت راحت میشه
خون و ادرار هستش

سوال های مرتبط