۲ پاسخ

کدوم کوکو

سلام به چند روشه
اولی اینه سیب زمینی رو رنده میکنی و یکم ابش رو میگیری و زیاد نه چون باید یکم اب دار باشه و پیاز هم رنده میکنی و تخم مرغ میزنی و نمک و فلفل و زردچوبه و ادویه های دیگه هم داشتی برای عطر وطعم میتونی بریزی مثل ادویه کاری، دارچین و فلفل قرمز
روش دیگه اش همبنه فقط سیب زمینی رو میتونی بپزی و له کنی و بقیه مواد
و دوست داشتی میتونی داخلش گوشت چرخ کرده بریزی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی