۵ پاسخ

قرصش چه مدلیه ازین روغنی هاس؟؟

آره عزیزم کلا بچه‌ها و بزرگسال باید مصرف کنن، من قطره میدم قرص نمیخوره دختر من

پسر منم خیلی عرق میکنه تو زمستون و تابستون . این قرص بهش بدم حل میشه؟

پسر منم سرش خیلی عرق میکنه دختر شما هم سرش عرق میکرد؟

اره برا بدن لازمه

سوال های مرتبط