۲۲ پاسخ

من زیر میزی ۲۴ تومن دادم دو روز دیگم زایمانمه

خبلی خوبه شهر ما ۷۰-۸۰میگیرن

منم دکترم گفت ۵۰ بیمارستانم ۲۰ چون دولتیه

منم بیمارستان ۷۰بابیمه من۴۰ دکترمم ۱۵ البته براسزارین من عمل. چسبندگی هم دارم اون دیگه نمیدونم چند

تازه با این قیمت ها اینقد دوندگی صدجا کلاس باید بریم ک نامه بگیریم بزاریم تو پرونده آخرم امروز رفتم پیش ماما نامه بگیرم ازش میگه به طبیعی ام فک کنین شاید لحظه آخر سزارین نشین😡😐

زیاده به نظرم، من ۸ تومن ریختم به حساب دکترم، هفته دیگه م‌زایمانمه، البته‌پزشکای شهرستان انگار نرخشون فضاییه، یکی از آشناها میگفت تو رشت دکترش گفته ۷۰ بیمارستان، ۷۰ هم خودش زیرمیزی میخواد

پمپ درد هم بگیرین به نظرم. دکترتون کین؟ هزینه اتاق خصوصی چقده؟ دارن اصلا؟

دکترت کیه؟

دکتر من گفت ۳۰م

دکترتون خوب گفته ولی بیمارستان خیلی میخواد بگیره

به سلامتی واسه کی گرفتی؟ چند هفتع میشی

دکترت کیه

خوبه مال من ۴۰ میگیره

مفت. دکتر من گفته35

یاخوداااا چیکارمیخوایم بکنیم بااین شرایط

وای بیمارستان چقد زیاد میگیره

سلام عزیزم
اگر برای سزارین اوله، معمولا همین مقدار میشه
بعضیا‌ دکترشون بیشتر میگیره، بیمارستان کمتر، در مجموع همین حدودها میشه
چه شهری هستید؟

داخل نامه واست دلیل پزشکی نوشته بابت سزارین؟

دستمزد چقد میگیره ؟دستمزدش جدا از ۲۰تومن هست یا باهم ۲۰تومن

من ک دکترم هیچی نگرفت سز دومی هستم بیمارستان دولتی ولی هزینه بیمارستانو نپرسیدم فعلا

کدوم بیمارستان؟

خوبه به نظرم

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و دلانا مامان مرسانا و دلانا ۶ ماهگی