۴ پاسخ

مامان جان ها؟؟ 😃😃

کانال هوش و سرگرمی دارم روبیکا

اینم لینکش

@kudakkhalagh20

آیدی بنده روبیکا

@Ocean2812

ارسال به سراسر کشور

بخاطر بزاق اب دهنشه خودش میره نگرانی نداره

احتمالا از دندونه

سردی بهش بده
ماست
سیب
اگه زیاده که ببر دکتر
از کجا میدونی گرمیه
شاید حساسیت غذایی پیدا کرده ریخته بیرون

سوال های مرتبط