۸ پاسخ

شیر خشک خیلی بهتر از اون فرنیه تو این سن
🤨

وا
مسخره كردى؟
اگه مجاز بود كه انقدر تاكيد نميكردن از ٦ ماهگى بديد

یاخدا خیلی زوده

فک نمیکنم فکر خوبی باشه

از خودتون تز میدین

همون شیرخشک رو بدی خیلی بهتر از فرنی دادن تو این سن هست

نه خطرناکه اگه حس می‌کنی سیر نمیشه کنار شیر خودت شیر خشک بده بهش
بعدشم میتونی فرنی رو خودت بخوری شیرت رو پرچرب می‌کنه

!!!؟؟ 😟😟 به بچه دوماهه

سوال های مرتبط