۷ پاسخ

ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@

ن خاهر نکن میخوای معده بچه تو نابود کنی چ عجله‌‌ایه

هنوز که زوده بخوای کمکی رو شروع کنی مگه اینکه دکتر گفته باشه

نه خیلی زوده

خیلی زوده ۵ ماهگی باید داد

از پایان۶ماهگی.مگه اینکه رفلاکسش خیلی شدید باشه ،دکتر بگه

فقط با تجویز دکتر، بچه شما هنوز ۴ هم نشده. ببرید متخصص ببینید چی میگه

سوال های مرتبط