اگر بچه ات رفلاکس نداره و وزنش خوبه عجله نکن، با اینا هم شروع نکن. من اینا رو وقتی میدادم که تو سفر بودم یا میرفتم مهمانی جایی. وقتی تو خونه ای و زمان داری چیزای مفیدتر هست.
ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@
بدون اجازه دکترت هیچی نده به بچت
واقعا میخوای بدی🙂🙂🙂اصلا نوزاد سه ماه بزور شیر میخوره چه برسه بسکویت
۶ماهگی
عزیزم بیسکوییت و سرلاک چیه اول فرنی و حریره بعد پوره میوه ها بعد اب قلم گوسفندی رو سوپ شیشه ای درست کن
بهتره تا ماه ششم ندی
سرلاکنمیدونم اما بیسکویت نده اصلا خوب نیست
هر وقت پزشک مخصوصش اجازه داد بده
اره میشه. ولی از نظر دکترای بهداشت زوده میگن پنج. ماهگی باید شروع کرد. ولی من ببه دوتا بچه های قبلیم دادم چهارماهگی. مشکلی پیش نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.