خانمابالای واژنم یک دونه ی زیرپوستی زده خیلی دردمیکنه چیکارکنم

۱ پاسخ

هیچ کار.یا بزار برسه و بیاد بالا یا اینکه خودش یک هفته دیگه از بین میره

سوال های مرتبط

مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان پسرم💙🩵 مامان پسرم💙🩵 هفته سی‌ام بارداری