سلام کسی هست آمپول زیرپوستی زده؟؟

۳ پاسخ

من یه بار زدم دکتر گفت چون وزنت خیلی پایین آمده کم خون شدی ممکنه خون رسانی به جنین کم بشه برای همین یه آمپول زیر پوستی داد دیگه نمیدونم منظور شما چه نوع آمپولی هست

نمیدونم چی بهش بگن

منظورت چه امپولیه

سوال های مرتبط

مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته چهلم بارداری
مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد