سلام کسی امپول زیرجلدی زده؟

۱ پاسخ

من از ماه اول که فهمیدم باردارم هر روز انوکسا زیرجلدی میزنم

سوال های مرتبط

مامان بوران مامان بوران ۱۰ ماهگی
مامان حسین وامیرعلی مامان حسین وامیرعلی ۵ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری