سلام دکتراین امپول دادم انوکسارین .زیرجلدی

۵ پاسخ

خیلی گرون دادن بهم ۳۰تا ۱۵۰۰.گفت اگه ازادبود۴میلیون

دکتر گفت تا ۲۴ ساعت قبل زایمان باید زده بشه بعد زایمان هم باید تا ۵،۶ روز بزنی که خون لخته نشه شمارو نمیدونم

من زدم جاش سفت شده

چطوری میزنیدش امپول جلدی رومستقیم یا گج توبازو

اره زیرجلدیه

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد