کسی امپول انوکسارین مصرف کرده تو ۲۹ هفتگی

۷ پاسخ

بعد یکی دوساعت درد دل طبیعیه؟

بله عزیزم من از هفته ۵ بارداری تا ۳۰ هفته زدم الان دکترم قطع کرده بجاش هپارین داده بهم که روزی یکی بزنم

من از هفته ى ١٢ دارم ميزنم شبى يكى

بله من

من از هفته ۵ بارداری دارم میزنم تا هفته ۳۶ هم باید بزنم

من هفته ده بارداری تا دو روز پیش میزدم

آره من دارم میزنم

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارا

🩷 مامان دلارا 🩷 ۵ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🌸 مامان نورا🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری