۱ پاسخ

آره بادام آلرژی زاست و رفلاکس رو هم تشدید میکنه، دکتر به من گفت ۹ ماهگی بده حریره بادام رو، از فرنی شروع میکردی بهتر بود، لکه نارنجی پوشک هم بخاطر کم آبی هست، بهش حتما آب جوشیده سرد شده بده

سوال های مرتبط