۶ پاسخ

۱۰۷ زیاده
باید حتما رژیم غذایی میگرفتی
واقعا چ دکتر ب درد نخوری😬
من ۹۸ بودم دکتر بم تذکر داد ازمایش بعدی ۱۰۳ بودم رژیم بهم داد
اومد ۷۴ و ثابت موند خداروشکر

لب مرزه

البته با توجه ب رنج ازمایشگاه ۱۰۷ هم‌ خوبه

قند ناشتا ۱۰۷ بوده ک یکم بالاعه بقیش خوبه

بالاس قندت بله

ناشتا یودی؟

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته سی‌ونهم بارداری