۱۰۷ زیاده
باید حتما رژیم غذایی میگرفتی
واقعا چ دکتر ب درد نخوری😬
من ۹۸ بودم دکتر بم تذکر داد ازمایش بعدی ۱۰۳ بودم رژیم بهم داد
اومد ۷۴ و ثابت موند خداروشکر
لب مرزه
البته با توجه ب رنج ازمایشگاه ۱۰۷ هم خوبه
قند ناشتا ۱۰۷ بوده ک یکم بالاعه بقیش خوبه
بالاس قندت بله
ناشتا یودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.