اسم نورآی قشنگه؟!

۸ پاسخ

من کلا با اسم هایی‌ک آی دارن نمیتونن ارتباط برقرار کنم

بنظر من ن عزیزم

زیاد نه عزیزم

ببخشید ولی نه واقعا

نه

اره قشنگع

بنظرم نورا قشنگتره

قشنگ نیس به سن بالاها میخوره

سوال های مرتبط

مامان پسرک مامان پسرک ۴ سالگی
مامان گیسو مامان گیسو ۴ سالگی
مامان مهر مامان مهر ۴ سالگی