به نظرم هر اسمی به دلت بشیته کاری به بقیه نداشته باش
اگر بخوای به اسم دلارام بیاد
هورام قشنکه و این اسم کردی هست و به معنی طلوع افتاب و در زبان فارسی معنی خوب ارام را دارد
و دلارام هم یعنی دلی ارام و ارامش
خیلی معنی جفت اسم به هم نزدیک هست🥰بازهم بستگی به خودتون داره
ویهان خوبه ولی به دلارام نمیخوره
یا از د بگیر یا آخرش م داشته باشه باشه
دیان دیاکو دارا
فرهام آرشام لیام روهام
سلام عزیزم.میشه درخواست دوستیمو قبول کنین.دیدم ی جا نوشتین معلم کلاس اولین.دخترم امسال میره کلاس اول.ی چن تا سوال داشتم
عالیه
اسم گلپسر منم ویهانه
ویهان قشنگ ولی به اسم دخترتون اصلا نمیاد
نوهان یا نویان
نوهان و نویان
ممنون از همگی
اره قشنگه
به جای ویهان بذار دیان خب به دلارامم بیاد
به نظر من ویهان نذار پشیمون میشی
روهام هم خوبه دلارام و روهام 🌸
ببین کدوم اسم بیشتر به دلت میشینه و اینکه اسمی انتخاب کنید که دلتون رو نزنه پشیمون بشین ، اسم انتخاب کردن خیلی سخته
روهام
مهراد هم به دلارام میاد
هر اسمی که دوست داری بزار
فقط بامعنی باشه
دایان
با احترام خیر..🌺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.