مامانا
نظرمون برا اسم عوض شد 🥲
ویهان قشنگه؟

۱۵ پاسخ

به نظرم هر اسمی به دلت بشیته کاری به بقیه نداشته باش

اگر بخوای به اسم دلارام بیاد
هورام قشنکه و این اسم کردی هست و به معنی طلوع افتاب و در زبان فارسی معنی خوب ارام را دارد
و دلارام هم یعنی دلی ارام و ارامش
خیلی معنی جفت اسم به هم نزدیک هست🥰بازهم بستگی به خودتون داره

ویهان خوبه ولی به دلارام نمیخوره
یا از د بگیر یا آخرش م داشته باشه باشه
دیان دیاکو دارا
فرهام آرشام لیام روهام

سلام عزیزم.میشه درخواست دوستیمو قبول کنین.دیدم ی جا نوشتین معلم کلاس اولین.دخترم امسال میره کلاس اول.ی چن تا سوال داشتم

عالیه
اسم گلپسر منم ویهانه

ویهان قشنگ ولی به اسم دخترتون اصلا نمیاد

نوهان یا نویان

نوهان و نویان

ممنون از همگی

اره قشنگه

به جای ویهان بذار دیان خب به دلارامم بیاد
به نظر من ویهان نذار پشیمون میشی
روهام هم خوبه دلارام و روهام 🌸

ببین کدوم اسم بیشتر به دلت میشینه و اینکه اسمی انتخاب کنید که دلتون رو نزنه پشیمون بشین ، اسم انتخاب کردن خیلی سخته
روهام
مهراد هم به دلارام میاد

هر اسمی که دوست داری بزار
فقط بامعنی باشه

دایان

با احترام خیر..🌺

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ سالگی