پسرم داره دوسالش میره یه عکس اتلیه نداره؟😭😭😭😭😭😭😭

۱۸ پاسخ

پسرمنم نداره نه بودجه داریم هم اینکه نمیتونیم کنترلش کنیم اینجور جاها حتی خودمون هم یه عکس درست ازش ندارم

دختر منم نداره

منم نبردم

منم خودم گرفتم تا خالا نبردم هر سری خواستم ببرم نشد
همه رو چاپ کردم تو سایز کوچیک یه قاب بزرگ درست کردم

من ک تا الان خیلی بردم آتلیه هر دفعه هم عالی همکاری کرد
من خودم عاشق عکسم پسرمم عالیه تو این قضیه حالا بچه تر بود اذیت می‌کرد ولی من کوتاه نمیومدم
ولی همیشه مامانمم میبرم شاهان اینجوری همکاری میکنه

ببین من بردمش عکاسی ولی اصن نموند و پولمو ریختم دوررررر با کوشی خودم عکس بهتر میگیرم بخدا

وای حالا نداره چی میشه مگه ! واقعا جدی این خزعبلات ب ذهنتون میاد!!

منم نداره همه عکسارو خودم گرفتم ول کن

دختر منم نداره

بخدا دختر منم نداره

به خدا من دخترم رو بردم آتلیه برای تولد یک سالگیش از بس نق زدن و همکاری نکرد بدترین عکس های عمرش روگرفت. الان با موبایل خودم و شوهرم عکس میگیریم ازش، هر کدوم خوب شد می‌زنیم روی شاسی

منم نداره

بچه ها منم ندارن

خب اینکه ناراحتی نداره شما خودت توی خونه با گوشی عکس بگیر یا توی پارک طبیعت

دختر منم نداره هیچی

پسر منم نداره

و همچنین

خب چرا نمیری بگیری اگ دوست داری داشته باشه عزیزم
حالا ناگفته نماند پسز منم ب خدا هنوز نگرفتم براش😁🤭

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری