۳ پاسخ

امپول فشار هم راحته اذیت نمیشی
من کیسه ابم پاره شد امپول فشارم زدن دردام منظم و بیشتر شد
اخراشم که دیگه درد خودم بود برام قطع کردن

اره دیگه منظورش اینه، اگر با امپول فشار نزاییدی سزارینت میکنند

وااا تا 40 وقت داری که برو دکتر

سوال های مرتبط