هووف پسر من لب نمیزنه
منم پسرم همینه من میذارم خوووب که گرسنه شد میخوره میانوعدش و سبک تر مییرم که وعده رو کامل بخوره
دختر منم شیر زیاد نمیخوره زیاد زیادش۴۰۰ تا غذا هم بدک نیس
بخاطر دندون غذاهاش گرم نده و شلکی بده بیشنر سرلاک بده
اصلا حرص نخور حتی اگر دو لقمه همبخوره کافیه سعی کن بهش بیشتر شیر بدی
و مولتی ویتامین تا اشتهاش باز بشه
پسرمنم همینطور بود بردم دکتر نئوزینک داد خوبه الان خداروشکر نسبت به قبل بهتره
دختر منم سر دندون در آوردن هیچی نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.