۳ پاسخ

من با 103 میخواست بستری کنه نرفتم

با ۱۷۰بستری😳😳😳من ۲۴۵بود بستری نشدم چرا

بستری شی ک‌چیکار کنن؟
انسولین بزنن؟

سوال های مرتبط