شربت ویتامین دی چی بگیرم برا دخترم۳سالشه

۳ پاسخ

شنیدم پدیابست خوبه منم میخام بگیرم

پدیا بست رو همبنطوری میدین؟ با دکتر بهتون گفته؟

من پدیابست میدم

سوال های مرتبط