بیشتر یا کمتر نیست ،نوعش فرق میکنه ،برا کوچکترا آدم دلش بیشتر میسوزه موقع گریه و درد ، یا برای حرکات جدیدشون ذوق زده میشیم . من همش به پسرام میگم سر شما هم همین قدر هیجان زده میشدم . امروز واکسن ۴ ماهگی حنانه رو زدم و ۶ سالگی حسین رو ، برای هر دوتاشون دلم یه جور شد و بغضی شدم ... حالا حنانه یه یه ربع گریه کرد ،ولی حسین اصلا ، دلم برای مظلومیتش بیشتر گرفت🥲🥲 سعی داشت خودش بزرگ نشون بده بچم
اره به نظرم میشه
آره الان مادر شوهرم دوتا از بچه ها شو بیشتر از همه دوس داره
من قبل زایمانم خیلی میترسیدم دنیا بیاد اندازه اولی دوسش نداشته باشم تا لحظه زایمانم دلم پیش پسرم بود که قراره چی بشه ،وقتی بچه دنیااومد به شدت به اینکه میگن هر گلی یه بویی داره اعتقاد پیدا کردم من هر دوشونو دوست دارم عاشق هر دوشونم ولی متفاوتن برام مزه و بو شون فرق میکنه اینطوری نیست یکی بهتر باشه فقط فرق میکنن
اصلا ادم مگه چشم چپ و راستش فرق دارن باهم؟؟
نمیدونم بخدا...
فکر نکنم کسی رو اندازه هستی دوس داشته باشم تو دنیا...
ولی البته هنوز بچه دیگه ای ندارم
اره من پسر بزرگمو خیلی خیلی دوست دارم چون از وقتی کوچولو اومده انتظاراتات رفته بالا وقتی میبینم بزور داره غذاشو میخوره یا کاری رو انجام میده دلم کباب میشه
بله میشه بنظرم چون کوچولو ترها مظلومترین بیشتر دوست داشتنی ترن نسبت به بچه های بزرگتر که روشون به روت باز شده و جواب پس میدن
فععععک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.